Top Fashion Bloogers

THE FASHION FRUIT

The green coat

Il momento che mi piace di più della settimana è il brunch domenicale. E’ bello passare un po’ di tempo con gli amici e raccontarsi la settimana appena trascorsa.
Per l’occasione, ho cercato di portare un po’ di colore in queste giornate piovose con il mio nuovo cappotto di Sheinside. A proposito, ma quando la smetterà di piovere tutti i singoli giorni?? Non ne posso più! Lo odio anche perchè sono metereopatica, quando mi sveglio e vedo la pioggia affronto la giornata già svogliata, mentre quando c’è il sole ho voglia di fare mille cose e sono di buon umore. Immagino sia lo stesso per voi :)

Dopo questo lamento, vi lascio alle foto, sperando che vi piacciano! Un abbraccio a tutti!

The moment that I like most of the week is Sunday brunch. It’s nice to spend some quality time with friends and talk about the past week.

For the occasion, I tried to bring a little ‘color in these rainy days with my new Sheinside coat. By the way, but when it will stop raining every single day? I’m sick! I hate it because when I wake up and I see the rain I face the day already listless, instead of when it’s sunny that I want to do a thousand things and I’m in a good mood. I guess it’s the same for you :)

After this complaint, I leave you with the photos, hope you like them! A hug to everyone

I was wearing:

The post The green coat appeared first on The Fashion Fruit.

…read more    


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>